Memory

Haritu aku pergi rumah dia. Khamis atau Jumaat hmm lebih kurang macam tu. Entahlah, tak pasti *act aku ingat sangat tarikh tu bila tapi biarlah rahsia :P hee* saja lepak2. We do nothing just tengok tb, borak2. Dia pergi dapur and ambik mangkuk + sudu, cedok apa entah dalam mangkuk tu. Aku pun pergilah tengok. Mana tahu kot2 ada benda yang boleh dibantu selain menyibuk. Dia duk gaul lauk daging tu. Aku cakaplah...

Me : (berdiri sebelah dia. tengok dia gaul paceroh takde dapat hasil) Mana ada dah daging tu bie.
Him : (gaul lagi lauk tu) Memanglah, yang 3 tahun lepas.
Me : (pandang je lauk tu. senyap tak kata apa2. terkesima sekejap. HAHA. lepastu aku pandang dia)
Him : (tangan duk gaul ke lauk daging sambil hujung mata pandang aku. dia sengeh)
Kitorang : (gelak. dia gelak sebab berjaya kenakan aku. aku gelak sebab dikenakan. HAHA, pandai eh!)
Me : Ohh, pandai eh kenakan orang!
Him : Dah baby tu. Percaya orang cakap hok 3 tahun lepas punya (gelak jahat)
Me : Mana ade percaya (buat muka nak menang balohh and pergi duduk depan tv semula)

Haha. I miss that moment. Sumpah happy masa ni :'D
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)