Terharu. Sangat :')

Pagi tadi bangun pukul 6.30 O_o awal kan? Hari cuti pulak tu. Tahniah untuk diri aku sendiri sebab berjaya bangun awal pagi sebegitu pada hari cuti. Bangun, mandi and bersiap. Pukul 8 keluar rumah. Destinasi yang sebenar ialah IM3, rumah Makcik Ita. Tapi aku and the gang dah lambat so kitorang terus menghala ke Kompleks Belia and Sukan a.k.a tepian gelanggang lepas dapat phone call from Rahim, Makcik Ita's son. Turun kereta, terus naik bas sebab dorang macam nak gerak sangat dah. Haha. 30 orang je budak-budak IM Fixie yang pergi. Actually jumlah yang akan pergi 30 lebih. Tapi ramai yang tak bangun tidur -___- hahaha, apalah. Masa dalam bas tu aku duduk sebelah Makcik Ita, seems the sits were going to full by the old people yang join kitorang harini. Masa borak-borak dengan Makcik Ita 

Makcik Ita : Form berapa awak tahun ni?
Me : Form 4. Cukup dah 16 tahun. 16 tahun 1 hari.
Makcik Ita : Oh, hari jadi awak semalam?
Aku : Aah.
Makcik Ita : *berdiri and cakap* Okay, makcik ada permintaan. Mari kita nyanyikan lagu Happy Birthday to Reen ramai-ramai.
The whole bus : Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday to Reeeeeen, Happy birthday to you.
Makcik Ita : Ok, bagus. *duduk semula* Tak pernah lagikan dalam sejarah hidup awak ramai2, satu bas macam ni nyanyikan untuk awak?
Me : Hee , tak pernah. Pergh, terharunya Cik Taa!
Makcik Ita : Haa kan, k takde hal lah.

Ya Allah, masa tu aku rasa macam, huhh Tuhan je yang tahu. Terharu ada, segan ada, rasa nak menangis ada, happy pun ada :'D and the most is terharu :') sumpah. Tak pernah lagi macam ni dalam hidup aku. Hee. Yela, kalau dengan family, abah and mak wish secara individu. Tak nyanyikan macam ni. Sayangnya aku dengan IM Fixie  sayang sangat. Aku ingat benda ni sampai bila2, seriously :'>

Then sampai kat satu bangunan rumah kedai berhampiran dengan Caltex yang dekat dengan simpang Gebeng tu, berhenti makan. Lepas makan, masuk dalam satu pejabat. I don't know what it really is actually. Hehe. Lepas dah habis ceramah dan para hadirin mengutarakan soalan, dapat baju. Warna kelabu. Not bad. Lepas tu naik bas, pergi melawat tapak kilang Lynas kat Gebeng. Kilang tu under construction so jalan dia pun berlecak lah. Tengok gitu2 je dari dalam bas. Dengan hujannya lagi. Leceh sikit. Lepas tuu balik semula ke bangunan rumah kedai tadi and makan tengah hari.

After makan, gerak balik ke Kuantan. Aku and the gang turun kat ECM. Boria kitorang harini, haha. Pakai baju IM Fixie yang warna merah tu sama2. Actually aku bertiga, Fafa, Rara and me. Masuk ECM tu at first public pandang2 kitorang sebab pakai baju sama, fixie pulak tu. Hey, bangga apa pakai baju ni. Bukan senang tau nak dapat. Kau ada? Hahahaha. Turun naik, jumpa orang tu orang ni. Dapat lah lepas rindu sikit kat orang yang dah lama tak jumpa. 5.20PM, masuk panggung. Tengok cerita Sesuatu Yang Tertinggal. Aku dengan Rara buat lawak bodoh2. Sumbat bohh duduk gitu je tengok cerita tu. Benda yang seram and tak sepatutnya jadi lawak, aku dengan dia duk main tambah2 jadi gitu jadi gini. Haha, hilanglah sikitkan rasa seram tu. Menjerit dalam 7 8 kali lah jugak aku tadi. Adat lah kan tengok cerita hantuu. After moviee habis, pergi makan. Lepas makan tu jalan-jalan kejap and balik.
p/s : alhamduliah :')
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)