2nd day of school

Selamat petang :) 5hb Januari 2012. Hari kedua persekolahan. Sampai sekolah pagi tadi ingatkan nak sarapan kat kantin dulu. Tapi sampai pun dah lambat, lupakan jela niat tu. Terus ke tapak perhimpunan. Lepas dah habis perhimpunan, student form 4 stay kat situ. Cikgu sebut nama kelas dan nama pelajar. Aku kelas kedua, 4IH. Lepas tu naik kelas, ambik buku teks subjek teras. Then rehat blablabla. Lepas rehat, guru kelas masuk. Lantik ketua tingkatan, penolong ketua tingkatan bagai. Then, BM. Perghh mengantuk gila aku. Tengah hari dalam pukul 12 masa tu. Salin nota lah apalah. Dah siap salin letak kepala atas meja, tidur. Cikgu BM kelas aku cikgu baru so tak banyak cakaplah. Kalau cikgu lama aku rasa dan lagi cakap2 pasal result. Cikgu lain pulak masuk. Dia cakap dia relief je. Aku dengan kawan sebelah pun apa lagi, kemas meja, buku letak dalam bag, letak kepala atas meja dan tidur. Lama jugak aku tidur, hahaha. Nak dekat pukul 2 baru aku bangun O_o segar gila lepas dah bangun tu. Hahahahah, bijokk ah. Hari kedua bersekolah dah tidur :D muehehe XD mengantuk sangat lagipun. Bangun je tengok jadual kelas kat atas meja. Kawan aku tolong salinkan sebab dia bangun awal sikit daripada aku. Pusing belakang, borak2 kejap. 2.30 balik :D

Masuk kelas tu suka ada, sedih pun ada. Suka sebab ada kawan-kawan lama masa Form 3 dulu. Kira dah boleh ngam lah. Sedih sebab kelas tu takde Geografi. Aku nak ambik Geo :( nak tambah subjek tak boleh dah. Kalau nak jugak ambik Geo, kena turun kelas ketiga sebab kelas tu ada Geo. Aku bukan tak nak turun kelas tapi dah selesa dengan kelas kedua tuu. Hmm, sedih lah jugak sebab benda yang aku minat tak boleh nak ambik. Kelas IH tu ada EkonomiAsas, PrinsipAkaun dengan AddMath. Masalahnya, boleh ke aku pergi dengan subjek macam ni. Err, tengah fikirlah ni -.-' pening kepala. Bakal kakak ipar aku cakap,

dia : jangan salah pilih course sudahlah ya dik?
aku : okay.

So hmm tak tahu nak pilih apa :/
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)