3rd day of school

6hb Januari 2011. Bangun lewat! Tersedar pukul 6.55 pagi. Bersiap cepat2, 7.10 keluar rumah. Hahaha, 15minit je bersiap. Laju kan? :P harini pagi-pagi belajar Maths. Tak faham satu habuk pun aku. Bab , Bentuk Piawai. Blur jeh tadi dalam kelas. Lepas tu BI, rehat blablabla. Lepas rehat, subjek terakhir BM. Cikgu menulis kat papan hitam, aku takde rasa pun nak menyalin sebab malas. Hahaha, tulisan pun tak stabil font lagi -,- otak aku asyik termain-mainkan lagu We Run The Night yang part kepala boleh goyang tuu *faham sendiri jela*. Duduk goyang kepala, bibir ternyanyi lagu Young, Wild and Free. Member sebelah aku angkat tangan ke depan lepas tu hayun ke atas ke bawah macam performer buat masa dorang perform kat MS Garden, malam Royalty Night. Hahahaha, aku pun ikut sekali ah buat. Sumbat wehh. Ngok ngek je rasa. Hahahaha, lepas tu bila nampak je badan cikgu nak pusing ke pelajar, kitorang buat-buat la salin nota kat depan XD lepas tu aku dengan dia gelak2 :D


Heeeeeeeeee ~
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)