Happy 16th Birthday to Me :D

Happy birthday to me! :D hahaha. So pagi tadi bangun pukul 6.30, mandi, bersiap and pergi sekolah. Bangun tu terkam fone dulu! Tengok ada 3 text(s). Reply semua then baru bangun for the shower. Sampai sekolah, masuk kelas. Lepas dah letak bag, lepak kat luar kelas, berborak. Borak kosong je. Then pandang ke tangga, nampak kacip lama aku. Dua orang. Dorang pergi kat aku. Dorang hulur tangan macam nak salam & cakap "Happy Birthday" and kitorang laga pipi. Kiri, kanan, kiri. Act dorang kembar. Salam, cium yang kakak dulu lepas tu baru adik. Heeeeee :'D terharu wehh. Rasa macam nak menangis pun ada. Tapi tak terkeluar air mata :') thanks ya, sayang korang :* masuk kelas, sorang sorang wish Happy Birthday kat aku. Yelah, hok sorang tu wish kuat2. Padahal duduk depan aku je -.- hahahaha, sabar je lah kan. Berderet-deret panggil "Reen, happy birthday". Kay, happy lah kan. Siapa tak happy. 

Then , teacher masuk. Belajar Maths pagi-pagi buta. Kira okay lah tu kan. Pagi Jumaat yang mulia ni belajar MathsModen, yang otak aku ni lembap sikit nak pickup. And alhamdulilah aku faham benda yang dipelajari :'> Then BI. Oh, my fav subject ! :D suka gila dengan BI. Hehe. Lepas tu rehat blablabla. Lepas rehat BM -.-' haa, hok ni aku blur sikit. Belajar buat Rumusan bagai. Tak faham langsung. Tanya member sebelah, si kembar adik tu pun dia cakap tak faham jugak. Hahahah, haa molek lah duduk sebelah, sama-sama tak faham. Memang geng parok ah. Duduk dah lah belakang sekali. Tapi takpe, cikgu tak nampak sebab tokki  duduk depan XD aku bukan buat pun. Bercakap je lebih. Heeeeeeeee.

Then balik rumah, mandi, makan, tengok tb jap lepas tu online. Hit back semua wish kat FB. Lenguh jugak bahu ni. Hahaha, tapi takpelah. Sekali sekala je kan. Bukan selalu. And, dinner tadi abah masakkan. Kari ikan :D bukan senang dia nak masakkan untuk anak perempuan dia ni tau, haha. So, be jelly :P hehe. Aku nak tolong pun dia cakap "Tak payah. Awak duduk je tengok tb". Aku pun macam"woahh special nya aku harini" *harini jela* haha. Mak pergi kursus. Petang tadi dia takde kelas, dia balik rumah. Mak nak tolong abah masak pun abah tak kasi. Hee, sayang abah :'*

Yang lain private. Btw, thank you so much kepada siapa yang wish harini. Tak kira kat FB and Twitter, both. Sayang awak semua :D
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)