Weekend

16 - 17 Februari 2013... Weekend aku awesome! Weekend aku dah jadi macam weekend in 2011 and 2012. Serious and I like it bebehh XD keluar lepak, balik 2 3 pagi. Tak pun balik Subuh. Macam tu ah dulu weekend aku. Amat merinduinya dan sekarang ia kembali. Come to mama, come to mama *hugs*

Sabtu, 16 Feb, 3.00 petang aku keluar. 9.00 malam gerak TC. Dari 9.00 malam - 4.30 pagi duduk TC. Actually ada BBQ. Ada ayam hangus doo. Hahahaha. Laka2 je. 

Lepas ayam dah habis, lepak2 lagi. Dorang buat koir. Ada 2 team. Satu depan aku, satu belakang aku. Aku ni ha kat tengah2 dengan Iman, dengar jela. Kalau lawak sikit, kitorang gelak. Macam2 lagu ah. Tak silap aku masa tu pukul 3.00 pagi kot. TC dah lengang masa tu. Dengar cerita koir ni dengar sampai kat tandas awam. Gila kau?! Hahaha. Tapi have fun gila ah masa tu. Lepak sampai tak ingat dunia. 

Then gerak ke Air Putih, lepak2 situ. Lepas tu pukul 6.45 pagi aku pun slow2 gerak balik ke rumah. Pukul 8.00 pagi tidur. Mengantuk parak. Sedar2 pukul 2.30 petang. Tu pun tak cukup tidur lagi. Aku pun mandi, bersiap and keluar semula... Ke TC! Lunch McD. TC pascerah. Haha.

Agak2 kalau TC ni ada mulut, dia bosan ke tak eh dengan aku? Yela, Sabtu TC. Ahad TC lagi... Biokelantok~
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)