Really?

New school is quite fun you know! :D actually nak cerita pasal pendapat classmates tentang aku sejak first day aku masuk sekolah tu. Tadi ada kesempatan sebab makan waktu rehat satu table.

Me: eh, masa mula2 saya masuk awak takut tak nak tegur saya?
H: tak. Sebab muka awak nampak macam periang. Nak tegur pun beranilah.

Periang? Are you sure? Hahahahahahahaha. Lepas dia jawab macam tu I was like, "Huhh? Muka aku nampak macam periang? Biar betul." k, nak tergelak rasa bila dengar dia jawab. Aku periang? -.-" perianglah juga rasanya kot. Orang yang kenal aku tahulah aku ni periang, gila2. 

Tapi kalau tengah penat gila, tengah takde mood, tengah marah, tengah sakit hati, tengah mengamuk, tengah sedih dll, haa silap2 boleh takut tengok muka aku --' kawan2 yang baru first time tengok muka aku tengah penat gila babeng rasa berdebar. Sampaikan eks-bii eff yang juga pernah tengok muka aku ketika penat melampau lepas training pun rasa takut. Bak kata dia, muka masam macam nak makan orang. Haha, hotak lu :P

Sometimes aku terfikir. Garang sangat ke muka aku sampai dorang takut :O hahaha. Rilekslah wei~ tapi kalau classmates sekolah lama dah tahu sangat aku macam mana XD muehehe.
Take a NoteHello. Thanks visiting my blog. Follow me. I don't mind if you aren't. Best view in Google Chrome. Thanks :)